ניימאר : תל×'ושת ניימאר ליל×"ים שושי זו×"ר / משחקי כדורגל משחקים לכל גיל!. עם שריקת הסיום בדקו בצוות הרפואי את ניימאר ואיתרו שבר בחוליה בגבו התחתון. הכוכב הברזילאי הפתיע את העולם עם תספורת חדשה! בדיווח נכתב שבלאוגרנה תתחיל לעבוד במרץ על פרויקט ניימאר מיד אחרי. ניימאר דה סילבה סנטוס ז'וניור (בפורטוגזית: אם ניימאר היה נשאר בברצלונה, היא הייתה זוכה בעוד גביעי אירופההברזילאי, שמתכונן לחצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:00), דיבר על עתידו בפ.ס.ז':

ביום שלישי פרסם העיתון הקטלאני אל מונדו דפורטיבו את תמונתו של ניימאר בעמוד הראשי תחת הכותרת ניימאר 2020. רודריגו הגיע בקיץ לריאל מדריד למען העתיד, ותוך חודשים הפך לשחקן מפתח בהווה. Neymar da silva santos júnior; ניימאר (21) סוארס (68) ומסי (45, 82) כבשו ויקוו למעידה של ריאל מדריד. הבוקר (חמישי) עלה לרשת סרטון לכאורה מהמפגש בין ניימאר לבחורה בחדר במלון, שנראה בהתחלה כמו רגע אינטימי, אך במהרה הוא הופך לאלים ובו טרינדאדה וניימאר תוקפים אחד את השנייה.

סער×
סער×" ×'רשת ניימאר פרסם תמונ×" של ×'נו ×'×'רצלונ×" from img-s-msn-com.akamaized.net
ההוצאות של ריאל בשנתיים הקרובות על רונלדו הן 70 מיליון יורו לפחות, ואילו ההכנסות הפוטנציאליות הן 100 מיליון יורו במקרה הטוב. משטרת סאו פאולו הגישה אמש (שני) את המלצותיה בתום חקירת תלונת האונס נגד הכוכב הברזילאי, והחליטה לסגור את התיק בשל מחסור בראיות. ניימאר מגיע לעיר האורות | כתבתו של רם חיים. הכדור נדבק לרגליו כמו ניימאר, הווירטואוזיות שלו מזכירה את רונאלדו והבגרות שהוא מפגין מבדילה בינו לבין ויניסיוס. מה הייתה העלות האמיתית של המעבר לברצלונה? ״אנחנו בצוות מסי, אנחנו ברצלונה, כולנו יודעים מי זה ליאו ומה הוא מסמל, הוא האליל של ניימאר, בבית הוא מדבר על. אם ניימאר היה נשאר בברצלונה, היא הייתה זוכה בעוד גביעי אירופההברזילאי, שמתכונן לחצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:00), דיבר על עתידו בפ.ס.ז': רוצה לעזור לה לזכות במפעל, החוזה שלי הוא לא.

הסיבות שבגללן ניימאר עזב את ברצלונה שחקני כדורגל מפורסמים והילדים שלהם (מסי ניימאר רונאלדו ועוד!) מסי נגד ניימאר!!רבע גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה!!

סגנון המשחק שלו כולל שימוש בטכניקה גבוהה ובתרגילים ייחודיים. ביום שלישי פרסם העיתון הקטלאני אל מונדו דפורטיבו את תמונתו של ניימאר בעמוד הראשי תחת הכותרת ניימאר 2020. הכוכב הברזילאי הפתיע את העולם עם תספורת חדשה! הכדור נדבק לרגליו כמו ניימאר, הווירטואוזיות שלו מזכירה את רונאלדו והבגרות שהוא מפגין מבדילה בינו לבין ויניסיוס. משחקי כדורגל משחקים לכל גיל! ניימאר הרים את הילד האפריקאי על ידיו ולקח אותו לחגוג עם שאר נבחרת שחקני ברזיל שהרימו אותו באויר, רקדו איתו, ואז גם דאגו לפנק אותו בכמה תמונות אישיות עם הכוכב האהוב עליו. רוצה לעזור לה לזכות במפעל, החוזה שלי הוא לא. עם שריקת הסיום בדקו בצוות הרפואי את ניימאר ואיתרו שבר בחוליה בגבו התחתון. אתר פריב מציע לכם מעל 250 משחקים חדשים שתהיו מעודכנים! ניימאר בעיקר נקשר לנושאים כמו מחנאות בחדר ההלבשה ובעיות משמעת בשנה האחרונה נראה שהשחקן היקר בהסטוריה מביא איתו בעיקר ערימות של אגו. ניימאר עבר מסנטוס לברצלונה בקיץ 2013, אבל הסאגה עדיין רחוקה מהשלמה. ״אנחנו בצוות מסי, אנחנו ברצלונה, כולנו יודעים מי זה ליאו ומה הוא מסמל, הוא האליל של ניימאר, בבית הוא מדבר על. אחרי כמה שבועות מתוחים, ניימאר יכול לנשום לרווחה:

הסאגה שמעסיקה את עולם הספורט בשבועות האחרונים הולכת ומתקרבת לסיום: ההוצאות של ריאל בשנתיים הקרובות על רונלדו הן 70 מיליון יורו לפחות, ואילו ההכנסות הפוטנציאליות הן 100 מיליון יורו במקרה הטוב. צילום עם הכסף שייכנס, מסי יקבל חוזה חדש במטרה שיסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו כאשר המטרה המקצועית השנייה היא חזרתו של ניימאר. שחקו עם ניימאר משחק כדורגל ליגה עם בעיטות לשער מדוייקות כמו כוכבים! מה הייתה העלות האמיתית של המעבר לברצלונה?

פ ס ×– מוכנ×
פ ס ×– מוכנ×" למכור את ניימאר ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
ניימאר עבר מסנטוס לברצלונה בקיץ 2013, אבל הסאגה עדיין רחוקה מהשלמה. ״ניימאר מאוד שמח לחדש חוזה, הוא חולם לשחק על מסי: Neymar da silva santos júnior; אחרי כמה שבועות מתוחים, ניימאר יכול לנשום לרווחה: אתר פריב מציע לכם מעל 250 משחקים חדשים שתהיו מעודכנים! אבא ניימאר מתראיין ברדיו קופה: ברצלונה קיבלה בחזרה את אנדרס אינייסטה. צילום עם הכסף שייכנס, מסי יקבל חוזה חדש במטרה שיסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו כאשר המטרה המקצועית השנייה היא חזרתו של ניימאר.

אנשיו של ניימאר לא ציינו כיצד השיגו את ההקלטה.

שחקו עם ניימאר משחק כדורגל ליגה עם בעיטות לשער מדוייקות כמו כוכבים! לכל אוהבי משחקי כדורגל לצד כוכבים אתם הולכים ליהנות מהמשחק ממש! ״ניימאר מאוד שמח לחדש חוזה, הוא חולם לשחק על מסי: הוא סיים את הטורניר עם שני שערים ניימאר חזר לפריז, והעונה הביאה בעיקר שערוריות. במהלך הסרטון צועקת טרינדאדה אחרי. Neymar da silva santos júnior; רוצה לעזור לה לזכות במפעל, החוזה שלי הוא לא. ״אנחנו בצוות מסי, אנחנו ברצלונה, כולנו יודעים מי זה ליאו ומה הוא מסמל, הוא האליל של ניימאר, בבית הוא מדבר על. הסאגה שמעסיקה את עולם הספורט בשבועות האחרונים הולכת ומתקרבת לסיום: צילום עם הכסף שייכנס, מסי יקבל חוזה חדש במטרה שיסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו כאשר המטרה המקצועית השנייה היא חזרתו של ניימאר. ברצלונה קיבלה בחזרה את אנדרס אינייסטה. הסיבות שבגללן ניימאר עזב את ברצלונה שחקני כדורגל מפורסמים והילדים שלהם (מסי ניימאר רונאלדו ועוד!) מסי נגד ניימאר!!רבע גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה!! המחווה המקסימה הזאת של ניימאר שמסמלת.

Neymar da silva santos júnior; במהלך הסרטון צועקת טרינדאדה אחרי. הסאגה שמעסיקה את עולם הספורט בשבועות האחרונים הולכת ומתקרבת לסיום: צילום עם הכסף שייכנס, מסי יקבל חוזה חדש במטרה שיסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו כאשר המטרה המקצועית השנייה היא חזרתו של ניימאר. ההוצאות של ריאל בשנתיים הקרובות על רונלדו הן 70 מיליון יורו לפחות, ואילו ההכנסות הפוטנציאליות הן 100 מיליון יורו במקרה הטוב.

×
×"×—×'ר של ניימאר מ×'×™×¢ ל×'ית ר תכירו את ×"איש שמש×" חו×'×' צ×" ×'כוחות עצמו from jerusalem.mynet.co.il
אבא ניימאר מתראיין ברדיו קופה: רודריגו הגיע בקיץ לריאל מדריד למען העתיד, ותוך חודשים הפך לשחקן מפתח בהווה. הוא סיים את הטורניר עם שני שערים ניימאר חזר לפריז, והעונה הביאה בעיקר שערוריות. בדיווח נכתב שבלאוגרנה תתחיל לעבוד במרץ על פרויקט ניימאר מיד אחרי. מה הייתה העלות האמיתית של המעבר לברצלונה? הכוכב הברזילאי הפתיע את העולם עם תספורת חדשה! Neymar da silva santos júnior; הסיבות שבגללן ניימאר עזב את ברצלונה שחקני כדורגל מפורסמים והילדים שלהם (מסי ניימאר רונאלדו ועוד!) מסי נגד ניימאר!!רבע גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה!!

ניימאר הכוכב במשחק שאסור לפספס!

אחרי כמה שבועות מתוחים, ניימאר יכול לנשום לרווחה: ניימאר (21) סוארס (68) ומסי (45, 82) כבשו ויקוו למעידה של ריאל מדריד. לכאורה רווח יפה של 30 מיליון יורו ותשואה טובה. משחקי כדורגל משחקים לכל גיל! ניימאר דה סילבה האב העיד בפני שופט בדיונים הנערכים בספרד. הסאגה שמעסיקה את עולם הספורט בשבועות האחרונים הולכת ומתקרבת לסיום: ניימאר בעיקר נקשר לנושאים כמו מחנאות בחדר ההלבשה ובעיות משמעת בשנה האחרונה נראה שהשחקן היקר בהסטוריה מביא איתו בעיקר ערימות של אגו. הוא סיים את הטורניר עם שני שערים ניימאר חזר לפריז, והעונה הביאה בעיקר שערוריות. אתר פריב מציע לכם מעל 250 משחקים חדשים שתהיו מעודכנים! הסיבות שבגללן ניימאר עזב את ברצלונה שחקני כדורגל מפורסמים והילדים שלהם (מסי ניימאר רונאלדו ועוד!) מסי נגד ניימאר!!רבע גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה!! רודריגו הגיע בקיץ לריאל מדריד למען העתיד, ותוך חודשים הפך לשחקן מפתח בהווה. אם ניימאר היה נשאר בברצלונה, היא הייתה זוכה בעוד גביעי אירופההברזילאי, שמתכונן לחצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:00), דיבר על עתידו בפ.ס.ז': סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי ניימאר, כוכבה הברזילאי של ברצלונה, נפרד היום (רביעי) סופית מחבריו לקבוצה לקראת עזיבתו.